USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj

Webiz edu po prvi put u Nišu

3. i 4. oktobra, Niš se pridružio Zrenjaninu, Subotici, Zlatiboru i Novom Sadu kao domaćin Webiz edukacije. Tokom dva intenzivna dana, Niš je ugostio preko 150 preduzetnika, predstavnika malih i srednjih biznisa i kompanija, koji su pokazali ogromno interesovanje za poslovanje na internetu i glavne teme ovog okupljanja – važnost poslovnog brendinga i optimizaciju oglašavanja na društvenim mrežama.

Momir Đekić (Telegroup) je otvorio događaj panelom „Kako izgubiti korisnika za 10 dana“, koji se bavio prepoznavanjem „pravih momenata“ i neophodnostima promene, uz podsećanje da preduzetništvo po sebi podrazumeva prihvatanje neizvesnosti i „činjenice da vam nikad neće biti komforno“.

Usledila su predavanja Vladimira Zarića (Razor Communications) o korišćenju digitalnog okruženja i novih tehnologija na način koji će unaprediti poslovanje, Ivana Bildija (Likes And Cookies) o pozicioniranju biznisa i tome šta je to što jedan proizvod izdvaja od drugih, Predraga Milićevića (rukovodoca sektora marketinga i komunikacija u Registru nacionalnog internet domena Srbije – RNIDS) o „brendovima na netu“ i Luke Pejovića (CFA) o crowdinvestingu kao finansijsko-marketinškom receptu za rast.

Drugi dan je počeo panelom „Šta sve može preduzetnik u digitalnom svetu“, koji je moderirao Aleksandar Zarić, direktor tima za unapređenje poslovnog okruženja na USAID-ovog Projekta saradnje za ekonomski razvoj. Tokom panela, Nevena Praizović (Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija) koja je govorila o novom akcionom planu za razvoj elektronske trgovine i odgovarala na pitanja okupljenih, demonstrirajući na licu mesta dragocenost dvosmerne komunikacije države i privrede. Kosta Andrić (ICT Hub) je pozvao biznise da se fokusiraju na otkrivanje problema u tradicionalnoj industriji koji mogu biti predmet digitalnih rešenja. U razgovoru su učestvovali i Jelena Đurović (OTP banka), koja je podelila svoje uvide kao ekspert za kreditiranje malih biznisa, marketing i CRM, a ujedno i entuzijasta i promoter digitalne transformacije, kao i Jovan Soldatović (BAD Sistems), koji je nakon panela, u predavanju pod nazivom „Najjednostavniji put do digitalizacije“, predstavio konkretne primere na ovu temu i platformu Nadjituru.rs.

U nastavku, Nenad Mladenović je govorio o strateškom postavljanju biznis modela u predavanju pod nazivom „Digitalni proizvodi: Pogled iza kulisa“, dok je o tome šta Google čini jedinstvenim alatom na ovim prostorima govorio Branimir Cigale (POSH 33). Deo svoje ekspertize na temu online marketinga je podelila Ivana Petrović, e-commerce marketing ekspert, a Darko Videnov (Internet prodaja guma) je govorio o email komunikaciji i marketingu i istakao da je u pitanju i dalje vrlo aktivan kanal. Milan Trbojević, poreski savetnik i knjigovođa, podelio je priču o svom poslovnom blogu, a Ivan Tanasković, e-commerce konsultant, predstavio je Vodič za merenje online konverzija.

Po rečima Koste Andrića, nikada nije bio ovako dobar trenutak za male biznise da postanu deo digitalne ekonomije. Webiz u Nišu je pokazao da lokalna privreda prepoznaje taj trenutak, tako da je ovaj grad sada definitivno jedna od redovnih adresa Webiz edukacije.

Više o Webiz edukacijama i prethodnom okupljanju u Novom Sadu, pročitajte ovde.

Fotografije sa događaja možete pogledati ovde.

TOP