USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj

U Pirotu održan seminar o elektronskoj trgovini

Prvi u nizu edukativnih seminara posvećenih elektronskoj trgovini za male biznise pod nazivom „Elektronska trgovina – šansa koju ne smete propustiti“, održan je 20. februara u Ugovornoj okružnoj privrednoj komori u Pirotu.

Stručnjaci iz javnog i privatnog sektora govorili su o iskustvima i znanjima iz svih oblasti elektronske trgovine, a preko 30 malih i velikih preduzeća je došlo da čuje na koje sve načine e-Commerce može da pomogne rast njihovog biznisa i zašto je to prilika koju ne bi trebalo da propuste. Seminar je ispratio i veliki broj medija.

Radionicu je organizovao USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj u saradnji sa Ugovornom okružnom privrednom komorom Pirot, kao i Registrom nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS), e-Commerce Asocijacijom Srbije i kompanijom DHL International.

Posetiocima se prvo obratio dr Dragan Kostić, predsednik Ugovorne okružne privredne komore Pirot. O pravilnom poslovnom nastupu na internetu govorio je Predrag Milićević iz Registra nacionalnog internet domena Srbije, dok je Marko Ilić član Upravnog odbora e-Commerce Asocijacije Srbije preneo dragocene savete o kreiranju i vođenju web shopa. Miloš Radulović, član Upravnog odbora e-Commerce Asocijacije Srbije govorio je o plaćanju i bankarskim uslugama u elektronskoj trgovini, a Ivan Beljić (DHL International) je ponudio odgovore na važna pitanja transporta, izvoza, carine i distribucije proizvoda koji je prodat online. Nakon izlaganja učesnika usledila su pitanja posetilaca i neformalno druženje.

Preduzetnici iz Pirota i okoline pokazali su veliko interesovanje i razumevanje važnosti elektronske trgovine kao sredstva za unapređenje i rast poslovanja, a ovaj koncept edukacije se pokazao kao veoma koristan. Sledeći seminar na istu temu zakazan je za 25. mart u Beogradu.

Nastavljamo rad na stvaranju podsticajnog ekosistema za elektronsku trgovinu u Srbiji i podršci malim i srednjim preduzećima da prevaziđu administrativne prepreke i izađu na lokalna, regionalna i globalna tržišta.

Latest news
TOP