USAID-OV PROJEKAT SARADNJE ZA EKONOMSKI RAZVOJ

Najbolje do sada - treće Pojačalo druženje

24. juna u Beogradu je održano i treće Pojačalo druženje, sa najboljim temama do sada
Poslednje Pojačalo druženje pred letnju pauzu, održano je 24. juna u Domu omladine. Glavna tema celokupnog okupljanja, pored razmene ideja i iskustava, bio je sam pojam brenda, a sve pod nazivom „Šta je brend i kako se pravi?“

Kao i obično, druženje namenjeno preduzetnicima i onima koji to žele da budu bilo je podeljeno u dva segmenta. Prvi deo bio je edukativnog karaktera dok je kasniji bio posvećen uspostavljanju novih poznanstava i networkingu, kao jednoj od najbitnijih aktivnosti u biznisu. U okviru panel diskusije, imali smo prilike da čujemo jedinstvena iskustva sjajnih govornika iz različitih sfera poslovanja, a učesnici su bili Milica Čalija iz „Anđeli kolači“, Voja Žanetić, Bojan Stefanović (Logoholik) i Slavimir Stojanović Futro.

Poslednje u nizu ovih druženja još jednom je okupilo veliki broj posetilaca koji su od učesnika saznali sve o formiranju brenda i njegovoj evoluciji i razvoju kroz različite faze. Panelisti su istakli značaj brenda kao ključnog elementa identiteta i postojanja samog proizvoda ili usluge. Posetioci su u nastavku mogli da čuju i autentične priče o nastanku i razvoju dva različita brenda iz perspektive njihovih vlasnika (Ferdinand knedle - Nikola i Lana Nedeljković, SuperMama - Ivana Jevrić) dok je u večernjim časovima bilo prilike za upoznavanje i druženje malih proizvođača hrane i pića koji su se ujedno pobrinuli i za usluge keteringa.

Učešće na Pojačalo meetup-u je kao i uvek bilo potpuno besplatno, uz obaveznu registraciju. Pojačalo nastavlja dalje sa radom posle letnje pauze, a sledeće druženje je zakazano za 29. avgust u Domu omladine Beograda. Pojačalo je nastalo uz podršku USAID-ovog Projekta saradnje za ekonomski razvoj, koji za cilj ima jačanje postojećih srednjih i malih preduzeća kao i stvaranje boljih uslova i podsticaja za osnivanje novih.

Fotografije sa druženja pogledajte u foto galeriji.
TOP