USAID-ov Projekat saradnje za ekonomski razvoj

„Pojačalo“ druženje 005: društvene mreže, dobre priče i izvori finansiranja

Još jedno, peto „Pojačalo“ druženje održano je 30. oktobra 2019. u Domu omladine u Beogradu. Po već poznatom receptu, preduzetnici i oni koji žele da to postanu mogli su da čuju zanimljive razgovore učesnika koji su imali šta korisno i inspirativno da kažu na teme važne za rast i razvoj biznisa.

Prvi panel je bio posvećen društvenim mrežama i njihovoj publici. Ana Mirković (Digital Communications Institute), Darko Mitrović (Mentalno razgibavanje), Miloš Skokić (Žiška) Goran Mirković (ContentInsights) i Miloš Maksimović (Polovni automobili) odgovarali su na pitanja kao što su „Kako nastaje dobar sadržaj i ko ga pravi?“, „Šta je to što neki sadržaj čini sjajnim?“, „Gde se kriju dobre priče i kako ih ispričati?“ i slično. Ključni uvidi koje su učesnici podelili bili su važnost identifikacije odgovarajuće ciljne grupe i spremnost za stalno prilagođavanje povratnim informacijama, što je jedini put do prave komunikacije i izgradnje odnosa sa korisnicima. Drugim rečima, nije važno dopreti do ogromnog broja ljudi, već dopreti na pravi način do pravih ljudi, a kao dobar primer navedeno je baš „Pojačalo“.

Na drugom panelu, koji je moderirao Vladimir Pavlović (partner i direktor WM Equity Partners), Miloš Milisavljević (Strawberry Energy) i Peđa Popić (BeotelNet) govorili su o mogućnostima za finansiranje za one biznise koji bankama nisu interesantni. Glavni zaključak panela je bio da, ako banke kažu „ne“, najbolji izbor je finansiranje putem kapitala.

Tradicionalno, nakon panela, usledilo je druženje uz upoznavanje malih proizvođača hrane i pića.

„Pojačalo“ je nastalo uz podršku USAID-ovog Projekta saradnje za ekonomski razvoj, kao deo naših aktivnosti na jačanju postojećih srednjih i malih preduzeća i stvaranju uslova za osnivanje novih. Fotografije sa petog druženja možete pogledati u galeriji.

TOP